Araç markalarının tüm logoları ve anlamları
Otomobil üreticileri kendilerine özgü logoları ve amblemleriyle tanınmayı akılda kalıcılıklarını arttırmayı hedeflemektedir. Amblemler arasında tarihsel bir çok olaya şahit olmuş araç markaları bulunmaktadır. Günümüze kadar değişmeden gelen logolar, tamamen değişen amblemler, savaş sonrası batan otomobil markaları.
Yıllar öncesinden belirlenen bu amblemlerin hikayeleri oldukça farklı. Otomobil markalarının bilinmeyen hikayesi, logoların anlamları ve tarihsel değişimleri.
Acura aslında Honda'nın performans ve premium kolu olarak hizmet vermektedir. Kendi başına bağımsız bir şirket olarak sunulan Acura, sunduğu modeller genellikle Honda tarafından üretilen araçlarla aynı mimariye dayanmaktadır. İki marka arasında bir fark oluşturmak isteyen şirket Acura araçlarının daha iyi performans sağlamasını ve iç tasarım olarak daha lüks olmasını istediğiniden dolayı bu şirketi kurmuştur. Acura markasının spor araba üreticisi olarak bilinmesinin iki nedeni var. Acura NSX ve çift turbo hibrit V6 olan modelleri. Honda'nın araçlarında bulunmayan bazı özellikler ve teknolojik gelişmeleri bir arada sunuyor. Acura 1986 yılında Japonya'da üretim hayatına başlamıştır. Şuan dünya üzerindeki modelleri Acura MDX, Acura RDX, Acura RL, Acura TL, Acura TSX, Acura CSX, Acura RSX, Acura NSX'tir.
Alfa Romeo, lüks için üretilmiş büyük büyük bir markadır. Yakın zaman öncesine kadar markanın sadece bir modeli vardı. Bu model Alfa Romeo 4C. Marka 2010'ların sonuna doğru yeni modeller üretmeye karar verdi ve Alfa Romeo Stelvio ve Alfa Romeo Giulia'yı tanıttı. Her iki araçta pahalı ve sportif olarak bilinir. Araç 1910 yılında İtalya'da üretilmeye başlandı. Logosunun anlamı şöyle bilinir: Üzerindeki kırmızı haç işareti Milano'nun sembolüdür. Sağda, ağzından çıkan bir adamla bir yılan var (yeniden doğumu sembolize etmek ve ateş soluyan bir ejderha). Bununla birlikte, bu sembol üzerinde biraz karmaşıklıklar mevcut. Roma İmparatorluğu Haçlı Seferleri sırasında bugünün Ortadoğu müslümanları ile savaşa girdiği için bazıları bu yılanın aslında müslüman bir adam yediğine inanıyor.
Yıllar öncesinden belirlenen bu amblemlerin hikayeleri oldukça farklı. Otomobil markalarının bilinmeyen hikayesi, logoların anlamları ve tarihsel değişimleri.
Acura
Acura aslında Honda'nın performans ve premium kolu olarak hizmet vermektedir. Kendi başına bağımsız bir şirket olarak sunulan Acura, sunduğu modeller genellikle Honda tarafından üretilen araçlarla aynı mimariye dayanmaktadır. İki marka arasında bir fark oluşturmak isteyen şirket Acura araçlarının daha iyi performans sağlamasını ve iç tasarım olarak daha lüks olmasını istediğiniden dolayı bu şirketi kurmuştur. Acura markasının spor araba üreticisi olarak bilinmesinin iki nedeni var. Acura NSX ve çift turbo hibrit V6 olan modelleri. Honda'nın araçlarında bulunmayan bazı özellikler ve teknolojik gelişmeleri bir arada sunuyor. Acura 1986 yılında Japonya'da üretim hayatına başlamıştır. Şuan dünya üzerindeki modelleri Acura MDX, Acura RDX, Acura RL, Acura TL, Acura TSX, Acura CSX, Acura RSX, Acura NSX'tir.
Alfa Romeo
Alfa Romeo, lüks için üretilmiş büyük büyük bir markadır. Yakın zaman öncesine kadar markanın sadece bir modeli vardı. Bu model Alfa Romeo 4C. Marka 2010'ların sonuna doğru yeni modeller üretmeye karar verdi ve Alfa Romeo Stelvio ve Alfa Romeo Giulia'yı tanıttı. Her iki araçta pahalı ve sportif olarak bilinir. Araç 1910 yılında İtalya'da üretilmeye başlandı. Logosunun anlamı şöyle bilinir: Üzerindeki kırmızı haç işareti Milano'nun sembolüdür. Sağda, ağzından çıkan bir adamla bir yılan var (yeniden doğumu sembolize etmek ve ateş soluyan bir ejderha). Bununla birlikte, bu sembol üzerinde biraz karmaşıklıklar mevcut. Roma İmparatorluğu Haçlı Seferleri sırasında bugünün Ortadoğu müslümanları ile savaşa girdiği için bazıları bu yılanın aslında müslüman bir adam yediğine inanıyor.
Yorumlar
Yorum Gönder